Iklan

Khamis, 2 Jun 2011

hey soul brother and soul sister

Salam, hey soul brother and soul sister disana. huh..lama giler aku rasa tak menulis dalam blog aku ni, aku pun tak tau lah kenapa kan. nak kata sibuk tak jugak, nak kata malas tu pun tak jugak (alasan).

Ok la soul brother dan soul sister yang membaca entry ni. untuk entry kali ni aku just nak story kat you all pasal penggunaan panggilan soul brother or soul sister ni.

actually, perkataan ni sangat istimewa jika di perhalusi dengan lebih mendalam. hey soul sister, lagu yang best di dengar. lebih-lebih lagi kalau Hazama yang nyanyi. Lagi best daripada penyanyi asal dia band the train.

bagi pendapat aku la kan kalau you all pangil kawan-kawan you all dengan panggilan soul brother atau soul sister maybe lebih better kot. sebab rasa macam best je bila orang pangil kita dengan panggilan macam tu. nampak sopan giler doe..


aku rasa panggilan macam ni perlu diteruskan sebab boleh merapatkan lagi hubungan you all dengan kawan-kawan you all. Ok lah my soul brother and soul sister yang aku sayangi, sampai sini jelah aku tulis. nanti kalau ade pape aku nak bagi tau kat you all lagi, aku tulis dalam blog aku ni ye? you all jangan lupe update OK? bye.... mmmuah.



(nah..ni gambar untuk my soul brother and soul sister semoga you all happy selalu)


7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

MISS AMB..

HEY .. soul brother~~
eheem3..touching r entry ni.. n i like it damn much.. gileeeerrr~~~!! nk tnya sket , bleh x?? mcm mne dpt idea buat entry ttg soul brother/sister ni??

Mr.Kay berkata...

dapat idea dari my soul sister.

Tanpa Nama berkata...

MISS AMB..

sape grangan owg tsebut?? hehehe...share la sket... :D

Mr.Kay berkata...

cannot share la.

Tanpa Nama berkata...

MIS AMB

xpe la lau mr.K x nk share..
sape la sy ni kan.. :'(
GG kan??

Mr.Kay berkata...

GG = gediks girl...tapi kiut kot.

Tanpa Nama berkata...

MISS AMB

oo...
mcm tu ek?