Iklan

Isnin, 2 Mei 2011

Sepetang bersama Mr.Kimi & The Geng

Salam, untuk entry kali ni aku nak share ngan you all gambar-gambar time aku keluar bersama Mr.Kimi Ibrahim a.k.a Komeng.

Just a simple picture yang nak di kongsi, sambil jalan-jalan tembak la pape yang patut.
Bosan seharian di bilik mengadap lappy so aku mengambil keputusan untuk keluar bersiar-siar dengan Mr.Kimi dan beberapa orang lagi rakan.

Lokasi : Sekitar Bandaraya Kota Kinabalu.
Tarikh : 1 Mei 2011.
Kenderaan yang digunakan : Kancil 660 bernombor CCB 1444.
Tujuan keluar : Ambik angin dan menghilangkan stress.
RM dalam poket : 100 dan kebawah.
Gear yang dibawa : D700 hahaha...tipu je D3000 cukup la..










its me




Last sekali pegi naik Bukit Bendera dan ambik view Bandaraya Kota Kinabalu in time-time dah late sunset. time ni sunset dah abes dah. kesian yer tak dapat ambik time sunset jatuh betul-betul di tengah antara dua banggunan tu.


theotherkay.blogspot.com ©

6 ulasan:

corat coret berkata...

cantik....sungguh indah ciptaan Allah :)

Cinta Maira berkata...

aaa...ader aku at blakang saaaaana...ahaha... :P

Ann berkata...

aku suka nenok pic2 yg ko amik la kojek.ad feel!!!

Mr.Kay berkata...

thanks C_ann

Azira rahman berkata...

eh...ko stay kk ke skrg?
stdy ums?

izati zaibi berkata...

cunlah gmbar.the art of seeing