Iklan

Rabu, 4 Mei 2011

its all about Cute Wangi Girls

Salam, untuk entry kali ni aku nak share ngan you all tentang perkara-perkara yang seorang lelaki itu suka pada girl dan perkara-perkara yang dia tak suke.

Hmmm okey, firstly aku nak bagitau kat you all semua especially the cute wangi girls… you all kena tau yang lelaki ni ada kuncinya, bukan kata lelaki jelah girls pun mesti ada kuncinya. Macam mana nak tau kunci tu semua? you all kena lah selami hati pasangan you all tu betul-betul..

Hmmm okey, berbalik pada topik asal kita, apa yang seorang lelaki suka pada sorang girl dan ape yang lelaki tak suka dekat sorang girl.



-:Lelaki suka girl yang :-

1. Girl yang funny, funny ni bukanlah suke buat kerja yang gile-gila. Funny yg aku maksudkan ni adalah pandai buat jenaka setiap kali dey all dating dan sebagainya la..

2. Lelaki juga suka girl yang pandai buat senyuman yang manja. senyuman macam mana? Hurmmm pandai-pandai la you all (cute wangi girl) create satu senyuman manja yang menarik

3. Girl yang pandai masak. Hurmmmm lelaki sangat suke kalau girl dia pandai masak. Perhhh confirm gemuk bile dah kahwin nanti. Maklumlah hari-hari makan kat rumah.ehehe…

4. Lelaki juga suka kepada girl yang sanggup meminjamkan keretanya kepada lelaki bila kereta lelaki tersebut rosak.hehehehe….


-: Lelaki tak suka girl yang :-

1. Lelaki tak suka girl yang suke mengumpat. Macam crita mami jarum tu..hahaha

2. Girl yang menunjukkan sikapnya yang terlalu memiliki. Fuhhhh itu adalah yang tak disukai oleh lelaki, nak pulak lelaki yang hensem macam aku ni.

3. Lelaki tak suke jugak girl yang queen control hinggakan nak pegi buang air pun nak kena mintak izin. Euwww….sampai pegi tandas pun nak kena mintak izin? Fuhhh mmg queen control larhhh…

4. Lelaki juga tak suke gile kat girl yang almari dia baju dia bersepah. Hinggakan dia punye sotong-sotong, udang-udang kering dia main campak je dalam almari..fuhhh tak dapek den nak bayangkan macam mana tu.

Actually banyak lagi perkara-perkara yang lelaki suka dan lelaki tak suka yang aku ade, tapi untuk post ni tu jela yang aku bagitau kat you all. Nanti kalau rajin-rajin aku bagi tau lagi yerk…

Semoga you all (cute wangi girl) ambik perhatian la kat benda-benda macam ni OK? Walaupun nampak simple tapi membawakan impak yang besar dalam relation you all.


p/s : Mr.Kay tak kesah pun girl macam mana, yang penting setia dan understanding hehe…

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

no bodys is perfect u know mr.kay...

Mr.Kay berkata...

memang, saya mengaku no bodys perfect.sebab aku jugak bukanlah perfect, byk kelemahan :(

Ann berkata...

hahaha...t aku syer lak dgn ko ap yg gurl suka n tak suka ea...

Tanpa Nama berkata...

hahhaha..semua yang lelaki suka 2 semua ada pada saya lah..bertuah yer....yang penting pandai masak..hihihi..funny, senyuman..sukaa.....

definitely.me berkata...

hohoho.
ni kira bagi tips cmni mcm nk btau ciri2 wanita idaman je. :p