Iklan

Selasa, 21 Jun 2011

Malayu Typical

Salam, apa kabar you all semua?

Untuk entry kali ni aku nak luahkan apa-apa je yang ada dalam minda aku buat masa sekarang ni.

Aku mendapat banyak kritikan dan kutukan daripada pengunjung blog aku ni. ada yang mengatakan aku Melayu typical, dan banyak lagi. tapi aku tak kesah la apa pun yang mereka nak cakap sebab itu hak mereka. asalkan mereka bahagia, its okey bah. Malaysia ni adalah sebuah negara yang bebas. dimana rakyatnya bebas untuk bersuara. jadi teruskanlah bersuara wahai sahabat-sahabatku.

Bercakap soal Melayu Typical aku terasa seperti aku yang berdosa kerana telah merosakkan nama Melayu. kesucian dan keagungan bangsa Melayu telah dicerca oleh segolongan manusia yang suci, aku tidak nafikan mungkin mereka dalam golongan suci dan pastor. Maafkanlah mereka kerana mungkin mereka mahu menjadi tuhan untuk menghukum manusia. mungkin juga golongan suci tersebut bukan berbangsa Melayu atau juga mungkin dia Melayu celup.

Tak kesah la anda berada di dalam golongan Melayu yang macam mana sekali pun. asalkan itu membahagiakan anda semua. sila lakukan. kerana jika anda bahagia, aku turut bahagia. hahaha


p/s : its okey bah, tiada masalah tu. hahahaha...


1 ulasan:

amir aizat berkata...

yes ikut suka hati kita lah kann,haha