Iklan

Rabu, 8 Jun 2011

8 things yang girls suka pada seseorang boys

Salam..
Hello hensem boys dan cute wangi girls, how are you today? bosan tak? kalau bosan you all bace je entry ni. maybe boleh menghilangkan sedikit kebosanan anda tu, i hope so..

Ok, untuk entry kali ni aku nak share ngan you all tentang apa yang girl suka pada seseorang lelaki. Actually boys (makhluk paling hensem) ni ada banyak daya tarikan yang boleh membuatkan seseorang girl tu jatuh hati. Aku ada la buat servay sikit tadi, so ade la dapat idea sikit nak tulis dalam blog ni. tak mau ngarut banyak-banyak, kita terus straight to the point.


Ciri-ciri boys yang disukai oleh girls

  • Boys yang betul-betul tulin dan tidak berpewatakkan seperti gegirl - yelah, mana la ade girls yang suke BF dia lembut-lembut kan? mesti nak yang ala-ala Aaron Aziz punye.
  • Boys yang cool dan tak kuat cemburu - sikit-sikit nak cemburu, confirm la si aweks menyampah. sampaikan nak keluar beli Cornetto kat 7e ngan cousin pun tak boleh ape kejadahnye. hahaha..
  • Girls jugak suka pada boys yang cantik - cantik yang aku maksudkan ni adalah cantik perangai. kalau you all nak tau, girl paling suke kat boys yang muke ganas, tapi baik. (muka ganas ala-ala mat rempit tapi bila tengok orang tua lintas jalan sanggup berhenti nak menolong, confirm that time jugak girl akan jatuh hati kot).
  • Boys yang pandai buat joke - tapi jangan la pulak you all buat joke tahap gaban dan membahayakan kesihatan, nanti lain pulak jadinya.(you all fikirlah sendiri ye boys)
  • Boys yang mempunyai cita-cita - girls paling suka kalau boys yang ada cita-cita. (you.. nanti lepas kahwin i nak 10 orang anak la, 2 orang jadi menteri, 2 orang jadi pensyarah, 2 orang jadi peguam, 2 orang jadi arkitek, 2 orang lagi jadi surirumah sepenuh masa, camne you? ok tak cita-cita i..?)
  • Boys yang tak malu berkata "saya mintak maaf, saya yang salah, tolong maafkan saya?" - its mean boys yang tak ego la. mana ada orang nak pasangan yang ada ego kan..kan? campak dalam sungai je ego tu, baru aman dan harmoni.
  • Boys yang melihat kesilapan diri dia sendiri, sebelum menilai orang lain - kalau korang dapat boys macam ni girls, jangan la korang lepaskan, terus ajak nikah cepat-cepat ye?
  • Boys yang boleh membimbing mereka - boys yang boleh bawak mereka ke jalan yang betul. (you, malam ni apa kata kita solat berjemaah dengan anak-anak kita yang 10 orang tu? lama kita tak solat jemaah sama-sama. maklum la i ni selalu solat kat masjid je)

Actually ada banyak lagi yang aku tak share ni. bagi aku la kan, tak semua manusia tu sempurna, jadi kita terima sajalah seadanya. mungkin satu hari nanti pasangan you all tu boleh jadi yang lebih baik dari apa yang you all jangkakan? mana kita tahu kan..kan? pokok pangkalnya semua ni kerja tuhan. jodoh ajal dan pertemuan tu telah ditentukan olehNya..

p/s : Mr.Kay takda ciri-ciri tu semua, jangan masukkan Mr.Kay dalam list top 5 you all yer? hehe..


3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

alahai...hahaha...bagus la aok ni

idaida0504 berkata...

hehehe...menarik!lelaki jadi pelindung untk gurlz

Tanpa Nama berkata...

the other kAY? hihi mcm pernah dengar je.