Iklan

Selasa, 7 Jun 2011

Lelaki merajuk? wahhh awesome...

Salam, hello hensem boys dan gedik girls. how are you?
Ok untuk entry kali ni aku nak bercrita dan berkongsi dengan you all tentang "merajuk"

Kalau perempuan merajuk aku rasa OK kot, tapi bagaimana pula kalau lelaki yang merajuk? confirm plus plus OK kan? mesti cute gile kalau lelaki merajuk..hahaha..

Aku tak nafikan sometimes lelaki ada jugak masa datang bulannya. nak-nak pula kalau bab-bab cinta ni. confirm akan touching lebih bila girls yang dia cinta buat hal atau sebagainya. Tapi aku tak la, aku tak suka merajuk-merajuk ni, jatuh la saham aku kalau merajuk (yo yo oo je)


Ok, Now aku nak share kau you all especially girls mengenai tanda-tanda seseorang lelaki tu merajuk.

  • Dia (lelaki) akan senyap sepanjang masa ataupun dia akan terus diam dan log out facebook, off phone dan lain-lain lagi yang dia rasakan sesuai dengan situasinya pada ketika itu. tetibe je terus diam, huhh itu maknanya BF you all tu merajuk la tu.

  • Dia takkan melayan mesej even call pun dia takkan layan. dia akan buat dono je mesej yang masuk dalam inbox dia sampai la dia cool dan hilang merajuk.

  • Muka dia akan masam sepanjang masa. you all takkan tahu punye sebab muka masam dia tu, dia akan sorok bawah bantal.

  • Hisap rokok. bukan sebatang, bukan sekotak tapi berkotak-kotak.. huhh ini parah ni. smoking kills ye wahai hensem boy semua.

  • Menangis, ada jugak lelaki yang merajuk dan menangis. agak susah nak terima lelaki menangis tapi ni adalah realiti. sebab sekeras-keras lelaki pun dia tetap akan mengalirkan air mata. so girls, beware la, jaga la sikit hati hensem boy kesayangan you all tu. jangan biarkan dia merajuk. hahaha..

Agak susah nak percaya yang lelaki ni kuat merajuk jugak kan?. Ok kalau perempuan merajuk confirm lelaki akan pujuk, tapi kalau lelaki merajuk you all (gedik girls) rasa patut ke you all pujuk? atau biarkan lelaki ni cool dengan sendirinya? nak tahu jawapannya tanyalah Dr. Fadzilah Kamjah hehe..

p/s : Mr.Kay tak suka merajuk-merajuk, tapi dia suka nangis dalam selimut je kot.hehe..bye.



7 ulasan:

Unknown berkata...

hee nangis dlam selimut,wahahah

PoReNjEs piNG berkata...

saya tidak suka merajuk.tp saya suka nangeeess....miahahahha

definitely.me berkata...

cmthu ke bila lelaki merajuk?
mcm lebih kpada ego je?
huhuhuhu.. T___T

hai, saya ada selimut baru.
nk pnjam tak utk buat nangis di bwhnya? :p

nurul berkata...

janganlah buat lelaki marah..kalo der marah,nanti dia try bunuh diri scr senyap (smoking) he3..peace no war =p

mylittlehearty berkata...

eheeeemmm

Aisyah Aina berkata...

lelaki kalau merajuk hisap orang berkotak2...kesian dia...nak merajuk tak pasal2 mati pulak...haha...

D berkata...

hahahaah. pelik2. mr. K !