Iklan

Ahad, 5 Jun 2011

Gediks girl dan Hazama

Salam, hello boys dan gedik girls, how are you? sihat atau demam? kalau demam tu tak lain dan tak bukan demam AF9 la, tu pun bagi gediks girl yang fanatik sangat ngan Hazama.

Demam AF9 rasanya dah habis kot, tapi masih ramai lagi gedik-gedik diluar sana yang sebok-sebok ngan abang Hazama kesayangan diorang tu. aku ni tak la layan af sangat tapi aritu ada la jugak tertengok Hazama nyanyi. best jugak suara dia. lepas daripada tu trus aku layan af9. tapi layan Hazama jela.



Ni aku nak tanye you all ni, Hazama ni hensem ke? agak-agak you all sape lagi hensem? Farid kamil ke Hazama?... kenapa gediks girl ni macam fanatik sangat ngan Hazama? aku pelik doe.. maybe sebab suara dia best kot, tak pun sebab style dia ala-ala korean..

Yang membuatkan aku terdetik, tergerak hati, terlintas di otak nak tulis entry pasal Hazama ni sebab ade la sorang minah a.k.a sweet gediks girl ni, suke sangat ngan Hazama sampaikan orang keliling dia pun dia wat donno je. tapi nasib baik la dia boleh control lagi kot. kalau tak...hurmmmm tak tahu la aku.

Dari pemerhatian aku la, aku rasa Hazama ni ade darah-darah Jawa sikit kot sebab kurang cerah. tapi walaupun begitu peminat girl dia memang tip top la, berduyun doe.. jeles aku, aku punye fans pun takdelah sampai macam dia.(perasan)

Ok la you all, aku dah takde idea nak tulis ape. actually entry ni aku dedicate pada gediks girl yang minat gile kat Hazama sampaikan siap bagi triple heart kat Hazama. hahaha... semoga cepat-cepat dia berjumpa Hazama untuk melepaskan rindu heart-heart dia tu.hahaha..

p/s : walaupun Mr.Kay tak sehensem Hazama tapi dia bahagia sebab ade dot..dot..dot yang sangat the boom. nak tau ape? tanye la Mr.Kay sendiri OK.




4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

MISS AMB :(

mcm sindir owg je ni> uhh~~!!
macam kena TAMPAR BERJUTA KALI!!
sy gediks girl jugk ke??
:'(
ok la..pasni sy xkn excited sgt ttg hazama.. hurrrmmm..
xtau nk ckp apa lg.. rasa mcm nak...
:'( :'( :'(

Mr.Kay berkata...

dot..dot...dot = kucing

Tanpa Nama berkata...

MISS AMB

terima kasih..akhirnya ada gak entry ttg sy..waaaaahhh!! x sgka...
:)

Unknown berkata...

HAHAHHAA. suka hazama sebab dia budak keramat <3