Iklan

Selasa, 28 Jun 2011

Meniru time exam


Salam, ape kabar you all semua?

aku tak tau nak share ape ngan you all buat entry kali ni, dan aku dah lama tak update blog aku ni.
jadi aku nak update la blog aku kali ni. Topic kali ni meniru dalam exam.

huhh..korang mesti pernah meniru kan? tak kira la dalam ape cara sekali pun mesti korang penah meniru. Lecturer aku pernah cakap seni itu adalah tiru. jadi seni itu adalah seni meniru. contoh yang dapat kita tengok adalah dalam painting. pelukis mesti meniru untuk menghasilkan karya diorang. diorang akan tiru landskap dan aplikasikan dalam painting diorang.

Tapi kali ni aku bukan nak story about tu, aku ada topic hangat yang lain.

Meniru yang aku nak storykan ni adalah meniru time exam. Time meniru tu diorang akan bawak la nota kecil (toyol), kalau nak yang lebih canggih capture je nota pakai phone. phone student-student sekarang kan canggih-canggih belaka. ahahahaah...

meniru ni memang satu kerja yang tak baik la. tapi kalau dah korang nak suke sangat meniru ape boleh buat. asalkan korang bahagia sudah la. jangan sampai kantoiii sudah la.

Ape yang aku boleh cakapkan usaha lebih baik daripada meniru, tapi aku paham, student ni ada masa yang terdesak jugak, maybe sebab diorang tak cukup masa nak study and so on kan. jadi pandai-pandai korang lah. aku tak nak masuk campur. sebab meniru itu adalah seniii...hahahahha

Peace!!

2 ulasan:

Ann berkata...

yah..lepas ni,sebelum masuk exam..semua handpone kena tggl dekta pensyarah..miahahaha

Mr.Kay berkata...

itu aku tak setuju.ahahahaha