Iklan

Khamis, 26 Mei 2011

why, kenapa, mengapa jadi Gay?

salam, untuk entry kali ni aku ade beberapa keraguan la, kenapa + mengapa seseorang lelaki tu boleh menjadi gay?. Gay atau bahasa lainnya homoseksual adalah satu tabiat yang suke menghentam atau dihentam oleh golongan sejenis (lelaki).

macam mana perkara begini boleh berlaku dan terjadi? aku ada beberapa sebab yang aku rasa mungkin la, ok aku ulang sekali lagi MUNGKIN menjadi sebab-sebab utama seseorang lelaki tu menjadi gay.


antara yang paling utama yang aku rasa menjadi faktor kepada tercetusnya perasaan ingin menjadi gay tu adalah disebabkan :


Putus cinta

mungkin lelaki yang gay tu putus cinta, frust menonggeng sampai tertonggeng. yelakan dia punye la serius bercinta, last-last terkandas di tengah jalan. then pada masa yang sama datang pulak sorang kawan dia yang gay ni, terus dia rapat dan terikut-ikut jadi gay. apa yang aku tau dari pembacaan aku dari blog-blog orang lain, benda ni kalau dah try sekali confirm nak cuba 2,3 kali lagi. so you all jangan la dekati benda-benda macam ni


Inginkan something new/Ingin mencuba

Kebiasaannya manusia ni ada satu perasaan ingin tahu, ingin mencuba, dan akhirnya ternoda. maybe atau mungkin disebabkan perasaan ingin mencuba diorang tu telah membuatkan mereka terperangkap dalam gejala gay. huhh tak dapat aku bayangkan macam mana perasaan diorang masa mula-mula menceburkan diri dalam bidang gay ni.


Environment dan komuniti

kalau dah hidup dalam komuniti gay, nak tak nak confirm diorang ni akan terGay secara tak sengaja kot. tak tau la macam mana nak explain sebab ada jugak antara coursemate aku ni yang gay, syukurlah dia tak mengajak aku join the club (gay). sebaiknya you all cuba jauhkan la dari persekitaran yang macam tu. bukanlah aku cakap you all jangan kawan dengan gay, cuma you all jangan la rapat sangat, sampai mandi pun nak mandi sama-sama. pegi clas pun nak pegi sama-sama. nanti karang lain plak jadinya.


thanks god la aku masih lagi lelaki straight dan suka memakai straight cut jeans. hopefully kawan-kawan aku diluar sana yang gay tak marah atau banned blog aku ni disebabkan entry aku ni. walaupun you all begitu you all tetap kawan. harap you all boleh berubah nanti.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

from miss AMB

syukurlah mr.K bkn gay... tp kena hati2 juga...zmn skrg ni ada biseksual..(ponpuan yg suke lelaki n kaum sjenis & lelaki yg suke pompuan n kaum sjenis).. ni lg bhaya tau...tgh syok2 bcinta, tetiba psgan curang dgn kaum sjenis.. x ke naya nnt... huhuhuhu

Mr.Kay berkata...

harap2 la tak jadi macam tu. masih waras lagi ni.