Iklan

Ahad, 15 Mei 2011

Kau kata


Dulu kau penah kata yang kau takkan tinggalkan aku
tapi ternyata kau tinggalkan aku

Dulu kau kata akan menerima aku seadanya
tapi ternyata kau tidak menerima kekurangan aku

Dulu kau kata cinta kau hanya untuk aku
tapi ternyata cinta kau bukan untuk aku

Dulu kau sudah berjanji takkan lafazkan kata perpisahan
tapi ternyata kau memisahkan hubungan kita

Dulu kau kata kau sayangkan aku
tapi ternyata kau tidak lagi menyayangi aku

Dulu kau kata ingin hidup bersama aku
tapi ternyata kau pergi meninggalkan aku sendiri


Dalam kenangan 24 April. takkan penah luput dari ingatan aku selagi aku masih waras dan jika masih ada roh dalam jasadku. takkan lupa kata-kata kau pada hari itu.






5 ulasan:

definitely.me berkata...

hurmm.
ada byk benda dlm fikiran bila baca ni.

disapointment.

demn. i don't like it when it happens. huuu

Dekna berkata...

i like it..

may i copy it??

Mr.Kay berkata...

copy je..tp ni about miss N. ditujukan utk girl.ermmmmmm

Dekna berkata...

huhu

ada sama dgn apa yg brlaku dlm idup sy

n sy nk tuju bnda ni kat lelaki itu.

Mr.Kay berkata...

okey...