Iklan

Selasa, 17 Mei 2011

nice tumblr

salam, hye you all..
untuk entry kali ni aku nak share ngan you all antara tumblr yang aku suka.
sebab aku suka thats why la aku kena share ngan you all.hehe..

hari ni aku bosan sangat, tak tahu nak buat ape, then takde plak idea untuk tulis apa dalam blog aku ni. so aku share jela tumblr ni ngan you all boleh kan?

(tell me that you love me more)

(simple dan cute)

(just wait for the sunshine)

(1 + 4 + 3 = i love you)

(rindu masa zaman kanak-kanak)

(you capture my heart)

(i still love you)

(saya ada untuk kamu selamanya)

(theres only i love you)

(love is lo love, peace..)


best kan tengok tumblr ni? sangat kiut untuk orang yang bercouple, tapi untuk aku suke tengok gitu-gitu je sebab takde couple.


4 ulasan:

Mr.Kay berkata...

confirm lepas ni kena label sebagai mat jiwang.

Cinta Maira berkata...

aku nak amik thumblr kau ni boleyh? hehehehe...

Mr.Kay berkata...

ambik je...no charge required

Tanpa Nama berkata...

alahai jiwang nya mamat ni..kehkehkehkeh