Iklan

Isnin, 11 April 2011

The cute Anith Aqilah






Gadis cute dan cantik molek Anith Aqilah atau full namenye Anith Aqilah Sulaiman Lim ni kalau you all nak tau, dia ni salah seorang bekas peserta ONE IN A MILLION (OIAM). She is a pretty girl right?. Sekarang ni dia semakin popular dengan lakonannya dalam drama KAU DAN AKU yang ditayangkan di Astro Ria. Lagi yang aku tau tentang dia, dia ni kalau you all nak tau baru je berumur 19 Tahun..perhhh adik-adik lagi ni dowhh. tapi bakatnya dalam bidang seni memang hebat la. Dulu aku selalu jugak la tengok dia ni di TV tapi sekarang dah malas nak layan drama-drama ni disebabkan aku sekarang dah semakin busy ngan kerja-kerja, tapi aku tau, dia masih lagi berlakon dalam drama KAU DAN AKU.. oy yeah, kalau korang nak tengok official blog Anith Aqilah ni korang boleh la tengok blog dia kat http://anith-aqilah.blogspot.com/. Okey dia ni memang la cun kan, tapi pada boboy2 yang single-single tu jangan harap la korang nak ngorat dia ni sebabnya dia ni dah ade pakwe. Pakwe dia stylo la jugak macam aku ni.ahahaha... akhir kata dari aku, semoga dia berjaya dalam bidang lakonan.. sebelum tu aku tinggalkan korang ngan video clip OST KAU DAN AKU ni.. enjoy.!!!




2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

merepek sume ni..hahaha

Mr.Kay berkata...

best ape crita tu..eleh,padahal sllu tgk..