Iklan

Jumaat, 29 April 2011

Bila aku akan sembuh?

aku just nak merepek je kat blog aku ni. sape-sape yang tak berminat better you all jangan teruskan pembacaan anda.

bila lah agaknye luka dalaman aku ni nak sembuh ye?
bila aku dengar lagu ni aku rasa nak nangis je, tak tau kenape, lagu ni memang sangat bererti bagi aku.

aku nak nangis ni jauh-jauh korang,nanti terpercik plak kat korang.huhu






aku tak dapat lupekan dia. aku tak dapat lupekan dia. ape yang aku perlu buat ye?
aku nak nangis puas-puas dulu la, lantak korang nak cakap aku ape pun.

layan la lagu ni ye chowwwwww.... (SILENT STAGE - SEMPURNANYA CINTA)

3 ulasan:

Cinta Maira berkata...

lumrah tu..semua yg kehilangan org t'syg akn mcm tu..but life must go on..utk sminggu dua memg cmtu..tp insyaAllah akn ader yg lbeyh baik dr die utk kamu..jgn lupe, DIA turunkan hujan sbb DIA nak hdiahkan kita pelangi.. ^_^

Mr.Kay berkata...

yelah..

corat coret berkata...

utk elakkn mengingati dia n diselubungi sedih..cube baca yasin selama dua bulan tiap2 hari..insyallah..allah akan jauhkan kesedihan kamoo itu :)