Iklan

Ahad, 27 Mac 2011

Malam Yang Memedihkan



Malam yang memedihkan....
Bukan sebab mata aku pedih
tapi disebabkan aku tidak boleh menutup mata walaupun seketika
berbagai cara telah aku lakukan

main game?? No...

layan FB?? Bosann..

Tengok TV?? Xde pun crita best..

Smoking?? dah beberape batang rokok dah aku kunyah..

Last-last aku layan mp3 lagu Vandicated (dashboard confessional)
best plak lagu ni, kalau x silap lagu ni OST Spiderman 2.
Syok ar lagu ni beb,xtau nape.
membuatkan aku teringatkan diJaman-jaman kegemilanganku
time duk kat skolah teknik SETAPAK yang gemppp..
skolah tu gempp gile,syok study kat sane.

aku tengok si JAHA (roomate aku) tgh syok2 jer tido.kin panas aku tengok
pesai mate aku xleh tido ni wehhh???
cecite sket nape xleh tido ni???
cecite,ayat dalam filem hantu mak limah.
suke btui koi tengok crite tu.lawak gile dowhh...

owh ye, sebelum tu nak kongsi sket ngn pembaca blog huduh aku ni..
aku ade SGF sekarang..ehehehe...
nama dia NORAMERA SAMSURI..
i lap u dear

kalau masuk pasaraya ngan dia aku tau dah mane tempat pertama dia akan tuju
confirm dia akan pegi ke part sabun...
apekeheinye la awok ni cayang kenan sangat main sabun??...
dia cakap dia suke membasuh..
x macam aku ni basuh baju pun seminggu sekali je
pakai mesin lagi tu.
memang btoi2 pelameh la aku ni
tapi xpela.yang penting ade orang sayang kat aku
boleh jage aku..
nanti suruh je dia basuhkan baju.eheheheh...

di malam yang memedihkan ini
aku mintak maap ngan korang wahai pembaca blog aku yg huduh ni
sebab mengarut terlalu banyak...
bosan dowhhh tu pasai la aku duk ngarut dalam blog ni..
nak buat assignment tapi ilham belum ade..
JASMAN BANDAR cakap kalau nak buat assignment kene tunggu ada mood
sebab orang sastra macam aku ni kena gunakan bahasa yang tinggi...
dah la te..koi rase nak ngarut sampai sini je

SALAM 1MALAYSIA semua pembaca blog skalian.

Tiada ulasan: