Iklan

Sabtu, 9 Januari 2010

KL ke KK

Dalam perjalanan untuk pulang ke UMS aku sempat lagi snap scenary kat KLIA,pemandangannya memang menarik,tapi tengah sedap-sedap shoot ade pulak brader-brader polis tengah melepak.Aku pun serba salah nak ambik gamba dekat area tu,karang tak pasal-pasal pulak kena sound dengan brader-brader polis yang tengah syok melepak....
Hari itu memang gembira bagi aku sebab aku dapat balik ke UMS untuk sambung belajar dan berpeluang untuk tingkatkan lagi pointer aku,tapi dalam suka-suka tu aku rasa sedih jugak sebab dah tak dapat makan masakkan mak aku yang sedap-sedap tu,dah la sedap,free pulak...sape takleh lupa kan?
Bila sampai kat UMS rupa-rupanya banyak lagi masalah yang tak settle,bingung betul ngan masalah-masalah ni,dah la PTPTN aku masuk sikit je,aku pun pelik la ngan PTPTN ni,kawan-kwan aku yang lain dapat 2+++ tapi aku dapat 1100 jer....masalah dunia betul la....

Tiada ulasan: