Iklan

Sabtu, 14 Januari 2012

practikal ohh practikal

Practikal ohh practikal also known as latihan ilmiah..
confirm aku akan sibuk, sabtu dan ahad pula masa untuk buat laporan mingguan..
so bila masa untuk aku berhibur?
takkan ada masa mungkin..

tapi ape-ape pun aku tetap rasa excited untuk masuk ke alam pekerjaan yang aku rasakan sangat mencabar..

so aku mau kemas-kemas sikit sebab on monday aku dah nak balik ke Malaya. insyaallah on next week swift yang aku idamkan akan keluar. wait and see sama ada yang keluar swift atau myvi. i hope so keluar la sebiji swift.






salam excited daripada Mr.Kay kepada kawan-kawan.. bye lob you all. sehingga bertemu lagi di post yang akan datang jika aku rajin menulis dan tak sibuk. mmmmmmmuach..

1 ulasan:

arein berkata...

mana lah kau menghilang =.=