Iklan

Sabtu, 31 Disember 2011

Gadis dan status Facebooknya


Aku bangun pagi buka facebook, aku tengok ada sorang minah ni tulis di status dia yang " lelaki ni mulut manis" lelaki bodoh" ape halnye cik kak? putus cinta ke hape? rileks la, ape kes nak marah-marah lak ni, kalau ye pun nak marah jangan la sampai aku pun turut terlibat.

Sekarang ni sape yang bodoh? lelaki tu ke pempuan yang tulis status macam tu? bagi pendapat aku, perempuan yang bodoh. yang dia pegi percaya kat lelaki tu nak buat hape? ade ke aku suruh percaya? takde pun kan.. kalau dah tau macam tu jangan la sedap-sedap je cakap macam tu sebab nanti jadi bahan gelak je.hahahaha....

Peace!! jangan emo-emo.



Tiada ulasan: